FAQ
Herunder finder du svar på de mest almindelige spørgsmål
Er I et rigtigt firma?
Ja, vi er et dansk firma fra Horsens i Jylland som består af tre danske familier og som med stolthed betaler dansk MOMS og SKAT. Vi har over 15.000 danske kunder.
Vi er stolte af vore samarbejde med danske Contribe som bidrager til 1000 velgørenhedsprojekter i hele verden, hvor Nordic Gear ApS betaler for donationen og du som kunde bestemmer hvem vi skal betale til. Vores danske kunder kan vælge mellem tre forskellige initiativer lokalt i Danmark, og de svenske kunder fra nordic-gear.se vælger mellem tre svenske initiativer.
Du får som kunde ved køb hos os rabatkoder til mere end 30 danske samarbejdsvirksomheder i vores fordelsprogram. Vi har herudover et særligt samarbejde med Ecology hvor vi planter et træ og automatisk donerer penge til 9 velgørende projekter fordelt ude i verden for hvert køb på webshoppen.
Vi laver også rigtig mange sponsoraftaler og målrettede donationer; til Børnecancerfonden, Cool Unite, Alive Festival og mange, mange andre dygtige og modige unge mennesker som rejser rundt ude i verden med hjælp fra vores donationer og udstyr.
Skriv til Malte fra Nordic Gear på ceo@nordic-gear.dk eller til vores manager på manager@nordic-gear.dk, så aftaler vi hvordan vi skal samarbejde. Det er også os du møder til vores egne events og på festivalerne rundt omkring i Dannark.
Det er også Malte du kan se i videoerne rundt omkring på hjemmesiden og i de instruktionsvideoer vi laver.
Kan man få gratis fragt?
Ja, du kan vælge fri fragt til GLS pakkeshop ved køb over 599 kr.
Kan man prøve varen før man køber?
Ja, du har 30 dages tilfredshedsgaranti og let returnering. Skriv til info@nordic-gear.dk så får du tilsendt en returlabel hvis du får brug for det. Vi ombytter gratis til en anden vare. Skriv en mail til info@nordic-gear.dk hvis du vil se og prøve vores udstyr. I vores showroom i Horsens har vi altid flere hængetelte, luftmadrasser og hængekøjer som du både kan se og prøve i vores udendørs udstilling.
Kan man købe med EAN nummer?
Ja, send os en email på info@nordic-gear,dk med alle detaljer og det du ønsker at købe så sender vi en faktura og opretter en ordre med varerne efterfølgende.
Kan man få rabat ved flere stk?
Send os en mail på info@nordic-gear.dk så kan vi sætte en god pakke sammen til dig. Ved vores flerkøb er der også rabat ved flere stk. Læg fx tre i kurven og ret antallet til flere ved at klikke på kurven øverst i højre hjørne, så kan du se rabatten.
Har I en rabatkode?
Ja, vi har samarbejde med over 30 forskellige fordelsprogrammer og vi kører forskellige kampagner løbende, hold øje med vores sociale medier!
Kan man købe et gavekort?
Ja, søg på "gavekort" i luppen i højre hjørne. Send os en mail på info@nordic-gear.dk hvis du ønsker et bestemt beløb, så hjælper vi dig med at få det oprettet.
Hvor er varen produceret?
Hos Nordic Gear sælger vi verdens bedste hængekøje, udviklet og produceret på Nordsjælland i Danmark; danske bøger skrevet og produceret i Horsens og i Tjele i Jylland; mange højkvalitets syede og håndsmedede produkter fra Polen og produkter fra vores dygtige producenter i Asien og Europa.
Hvor sender i varerne fra?
Vi sender varerene på to hverdage fra vores eget lager i Herning hvor vores dygtige danske lagermedarbejdere står klar til at pakke din vare så hurtigt og godt som muligt. Bemærk at hvis du bestiller i en weekend har vi mange pakker som skal pakkes om mandagen og der kan komme en ekstra leveringsdag på. 96,3 % af de varer vi har klar på lager bliver pakket og sendt afsted på 2 hverdage. Vi kan opleve forsinkelser og prøver på bedste vis at informere om dem når vi kan.



